Dieta i trening

DIETA I TRENING PODSTAWĄ TWOJEGO SUKCESU!


Nie wiesz od czego zacząć? Jesteśmy po to żeby Ci pomóc! Zaufaj Nam! Nauczymy Cię jakie produkty wybierać, jak je łączyć oraz jak przygotować. Przygotujemy dietę specjalnie dla Ciebie! Wyliczymy Twoje zapotrzebowanie dzięki czemu pomożemy Ci w drodze do szybszych efektów. Stworzymy dla Ciebie program treningowy, dobierzemy zestaw ćwiczeń w zależności od Twojego zaawansowania i zdrowia. W Fabryce zajmą się Tobą specjaliści, którzy pomogą w drodze do sukcesu!

Przykładowy program treningowy

1 dzień Plecy, bok barków, tył barków, kaptur, biceps):

  • Podciąganie na drążku z obciążeniem – 4 x 6-8
  • Wiosłowanie ze sztangą w opadzie – 5 x 8-10
  • Podciąganie sztangi do brody wzdłuż tułowia – 4 x 8-10
  • Zarzut sztangi na klatkę lub Martwy ciąg – 4 x 8-10
  • Uginanie ramion ze sztangą stojąc – 4 x 10-12

2 dzień Klatka, przód barków, triceps):

  • Wyciskanie na lekkim skosie (20 stopni) – 5 x 10-12
  • Wyciskanie na poziomej ławce wąskim chwytem – 4 x 8-10
  • Wyciskanie klasyczne sztangi stojąc – 5 x 8-10
  • Pompki na poręczach z obciążeniem – 4 x 6-8

3 dzień Nogi: Czworogłowy, dwugłowy, łydki):

  • Przysiady ze sztangą na barkach – 5 x 10-12
  • Wyciskanie nogami na suwnicy – 4 x 8-10
  • Zginanie nóg siedząc – 4 x  10-12
  • Wspięcia na palce stojąc – 5 x 10-12

Cennik

rozpisanie diety/treningu cena od 120 Zł (dieta składa się z I lub II etapów ) specjalizujemy się w:

  • dieta na redukcję
  • dieta na masę
  • dieta na rzeźbę
  • trening dostosowany do wieku, aktywności i możliwości spędzonego czasu na siłowni.

Przykładowy jadłospis oczyszczający z toksyn poradnik zdrowie:

Pamiętaj, żeby wypić minimum szklankę wody godzinę przed i godzinę po posiłku. Dzień 1-2 Śniadanie: sok ze świeżo wyciskanych pomarańczy; II śniadanie: surówka z marchewki z orzechami i sokiem z cytryny; Obiad: zielona zupa-krem np. z groszku, ale bez śmietany; Podwieczorek: pieczone jabłko; Kolacja: Sałatka z selera naciowego, zielona herbata.
Dzień 3-4 Śniadanie: świeżo wyciskany sok pomarańczowy i 2 grzanki; II śniadanie: banan; Obiad: duża porcja surówki z warzyw, z pestkami słonecznika i płatkami migdałów; Kolacja: porcja gotowanych lub duszonych warzyw i napar z mniszka lekarskiego. Dzień 5-6 Śniadanie: jabłko i zielona herbata; II śniadanie: szklanka soku wielowarzywnego; Obiad: ryż z warzywami i szklanka soku pomidorowego; Podwieczorek: pieczone jabłko; Kolacja: Kromka chrupkiego chleba z miodem. Dzień 7-8 Śniadanie: sałatka z owoców; II śniadanie: gotowane jajko i kromka chrupkiego chleba z pomidorem i pietruszką, zielona herbata; Obiad: omlet ze szpinakiem; Podwieczorek: świeży sok z pomarańczy i garstka orzechów włoskich; Kolacja: koktajl bananowy. Dzień 9-10 Śniadanie: grzanki z jakiem i szczypiorkiem; II śniadanie: sałatka warzywna z kuskusem, napar z ziół; Obiad: chłodnik lub zielona zupa-krem i gotowany ryż pieczony z jabłkiem; Podwieczorek: 250 ml. maślanki i brzoskwinia; Kolacja: porcja duszonych warzyw z ziołami.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

Zainwestuj w swoje zdrowie i metamorfozę, oddaj się w ręce specjalistów!

Zapisz się na konsultację:

Najnowsze zdjęcia metamorfoz